zondag 3 februari 2008

Toptocht op Zatte Zaterdag!

Helaas heb ik persoonlijk er niets van meegekregen, Dus dit jaar geen foto's van de Toptcht, maar het was zeker een Topdag voor mijn Dora's!
Een goed ontbijt met de Oud Stadsprinsen (SOSP), de Gruune van het station afhalen en daarna met de Mille Fleurs een oestertje happen. De prinses schoof pas aan bij het bitteruurke van Club 111, dus moest het stellen met wat bitterballen!

Helaas had de Stadsprins geen tijd voor ons gemaakt, terwijl ik samen met mijn Gevolg hem binnenzwaaide met zijn medalliekuh in mijn hand. Jammer Gruune! Je moet de momenten pakken als ze daar zijn! Jouw gevolg keek wel erg blij toen ze ons zagen staan, maar jij keek de andere kant op.... Dan word jij denk ik de eerste Stadsprins sinds 1998 zonder mijn medaille, ook wel bijzonder toch?!

De foyer van het Muziekcentrum was al een hele verbetering ten opzichte van vorig jaar toen we bij meneer Frits zaten, maar wat missen we de Danssalon. Het blijft behelpen qua sfeer!

Even de huldigingen van de dag doornemen:
Wij zelf! Prinses EL, Dora 1 Dees, Dora 2 Col
Schatje Arnaud
Bep en Frans van de Wiel
Mini Dora 6 Cris in opleiding Wijdeven
Louis Borrelbel
Annemiek Verheijen (Meugelijkmaoker Stadsprins Diezain)
Joep Verheijen (door Dora 1)

Nu moet ik toch echt naar bed, want morgen moeten we op tijd bij de kerk zijn! XXX el

Geen opmerkingen:

YOU TUBE CHANNEL van Prinses EL