vrijdag 8 februari 2008

danku danku Het is maar goed dat we 30 mei met z'n allen stoppen!

ha die lieve dora dees heeft onderstaand berichtje namens mij geplaatst waarvoor mijn dank, het was niet aflevering vijf, maar dvd box vijf zeg maar...
maar jongens jongens, 30 mei gooi ik ze ook uit het raam denk ik en dat ik de keeltabletjes versie rook, heeft niet mogen baten! Bah!

Nog even dit, hebben jullie van CLUB HARING gehoord? toen mijn lieve dochter vanavond kippensoep kwam brengen, vertelde ze dat ik heel wat gemist had! Bij 't Lempke gingen op aswoensdag heel wat groovy en carnavaleski tunes over de draaitafel tot in de late uurtjes. Jammer ook al gemist!

Nou ik heb weer vers dvd voer, dus ik kruip met drie seizoenen Gooische vrouwen en een wazige sciencefiction animatiefilm het bed in!
Iedereen bedankt voor de lieve woordjes
tot snel!

ik laat wel via de bakkusboeken, hyves etc. weten of het erop staat!

zoenen, maar niet van te dichtbij,
jullie aller prinses nu weer ellen (in saaie zwarte kleertjes)

Geen opmerkingen:

YOU TUBE CHANNEL van Prinses EL