donderdag 7 februari 2008

Is er leven na Aswoensdag?

Lieve mensen,

Helaas ben ik geveld....ontzettend spijtig natuurlijk omdat het zo na het askruisje halen en een paar heerlijke haringen gehapt te hebben erg fijn is om dan de kiekjes van de afgelopen dagen nogmaals rustig te bekijken!
Na een fijne evaluatie met mijn Dora's ben ik gisteren helaas in bed beland, ietwat rillerig en nog steeds niet in staat om (nu inmiddels na 5 afleveringen van de Soprano's) de foto's op de site te zetten. Maar ik hoop dat jullie wat geduld hebben, ik herstel altijd wel weer snel!!
Lieve groeten uit de Koninklijke Residentie van Prinses El

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He Koninklijke hoogheid. Veel beterschap toegewenst. Ben nog steeds erg blij met m'n medallie, zal hem met ere dragen!!!

XXXKoen

L= zei

Hey Meis,

Doe rustig aan lekker uitzieken en als de dvds van de soprano's op zijn heb ik nog wel wat, sound of music of zo...Ook zo'n fijne film om lekker in een melancholische bui te vervallen.

Beterschap !
Kus Ellis

YOU TUBE CHANNEL van Prinses EL