maandag 9 februari 2009

EVEN EEN KORTE MEDEDELING:

een korte mededeling van huishoudelijke aard!

Onze provider Lycos is ermee opgehouden en de oude site is om die reden even uit de lucht! Dus de links naar de oude fotookus werken niet meer. Ik zal deze tzt weer snel beschikbaar maken.
Dus: even geduld aub.

het foto archief vanaf 2002 zal weer snel te bewonderen zijn voor de nodige VOORPRET.

en dan nog een andere mededeling:
Het is dit jaar mijn lustrum! Ik ben alweer 11 jaar van die ontzettende gezellige medaillies aan het uitdelen als mijn alter ego Prinses EL van ut Lampegat!
Nou ja, van het een komt het ander... dus gaan we weer alles anders doen!

U hoort nog van mij!

En wat was het weer errug gezellig gisteren! Dankjewel lieve Haone !

Geen opmerkingen:

YOU TUBE CHANNEL van Prinses EL