zaterdag 22 november 2008

Rommelpot 16 november 2008 en de winnaars zijn....

Het Lampegatse carnavalslied van 2009:


Het was weer een heerlijke middag!
En het allermooiste is nog wel dat mijn carnavalsvriendjes PRIJS hebben! Koen met z'n eigen plekske en reldeldel van Anton en Ruud... Mannen ik ben zo trots op jullie!

neem een kijkje op de youtube channel van prinses el en dan bij favorieten (ik was zo stom om ze te uploaden naar mijn real life channel... blonde cyberchick)


En natuurlijk heb ik een van de eerste Borreldel cd'tjes gekocht! Thuis even nagenieten... Let vooral op de tekst aan het einde...
ook wil ik Diezain en Adje Hans bedanken voor de inspirerende gesprekken op die dag (en Joske voor de gezelligheid!)
Tot snel maar weer, jullie aller prinses




Geen opmerkingen:

YOU TUBE CHANNEL van Prinses EL