woensdag 30 januari 2008

Vet man! Youtube zuigt!

Ik had het vanavond al een beetje aangekondigd, maar toch leuk om er een apart berichtje aan te wijden: Prinses EL heeft ook een Youtube channel !!!
Hier zet ik leuke filmpjes op die het bekijken waard zijn. Stel je van het geluid en beeld niet te veel voor, het is maar ene gewoon cameraatje waar wij al die foto's en filmpjes mee maken...

Geniet hier alvast van het Lampegatse Carnavalslied 2008, dat we de komende week nog vaak gaan horen... (ondertussen google ik de tekst even voor je)


LAMPEGATS CARNAVAL
Heel lang geleden - Had iemand de gedachte - Tussen Kerstmis en Pasen - Da’s veel te lang wachten - Nergens een feest - En nergens een bal - Da gaan we iets op verzinnen - En da wordt Carnaval - En het wordt Carnaval

Refrein: Dagen op stap - Dagen op pad - Lampegats Carnaval -Wor ik nooit zat Dagen op rij - Iedereen vrij - Met Lampegats Carnaval - Ben ik erbij.

Als ik ooit alleen ben - Heel oud of slecht ter been ben - Ik geen rondje kan betalen - Of de kroeg nie meer kan halen - Dan hoop ik da de Prins - Zijn gevolg en de kapel - Thuis bij me langskomt - En van Carnaval vertelt - Van vroeger Carnaval vertelt

Refrein: Dagen op stap - Dagen op pad - Lampegats Carnaval -Wor ik nooit zat Dagen op rij - Iedereen vrij - Met Lampegats Carnaval - Ben ik erbij.

Brug: Dan zie ik oe weer lopen - Met oe pruik en met oe pakske - Dan denk ik LAMPEGAT, LAMPEGAT DE GEKSTE - Dan ben ik weer verkleed - Als engel of als hekske - Want gij bent in het LAMPEGAT, in ’t LAMPEGAT DE GEKSTE

Zanger, componist, tekstschrijver: Luc Vaesen
Arrangeur: Gert-Jan Vos
Kapel: The Bloopers

Geen opmerkingen:

YOU TUBE CHANNEL van Prinses EL